کراتین

راهنمای خرید کراتین

کراتین یکی از این ترکیبات طبیعی در موهاست که موهایی قوی و براق را برای شما به ارمغان می آورد. موهای ضخیم، مجعد و فرفری، دارای کراتین کمتری نسبت به سایر موها بوده و به همین دلیل خشک تر و زبرتر اند، و البته ریزش بیشتری هم دارند!

اگر احساس می کنید موهایتان به راحتی شانه نمی شوند و همیشه ظاهر نامرتبی دارند، درمان کراتینه مو می تواند گزینه مناسبی برای برطرف کردن این مشکلات باشد. کراتین کردن موها با کمک بهترین مارک های کراتینه مو یک روش بی خطر برای موهاست؛ در این روش، موهای شما تغذیه و تقویت می شود و در نهایت موهایی نرم و ابریشمی خواهید داشت.

  • کراتین نرم کننده (Soft Keratin) برای موهای فرفری

این نوع کراتینه فقط به منظور برطرف کردن حالت فرفری و وز شدگی موها استفاده می شود. بعد از کراتینه مو ها با اتو مو صاف شده و 2 ماه ماندگاری دارد. در این روش بیشتر هدف نرم شدن و تقویت موهاست و از کراتین های قوی دارای فرمالدهید استفاده نمی شود.

قیمت انواع مارک کراتین مو

فروش برندهای مختلف کراتینه مو در کشور، از طریق مراکز زیادی صورت می گیرد. قیمت برندهای کراتینه مو مشابه هم نیستند و هر برند، یک قیمت مخصوص به خود را دارد. بنابراین به دلیل تنوع بالای برندها قیمت مشخصی برای این محصولات وجود ندارد.

کراتین برای موهای نچرال

موهای نچرال و طبیعی جزو موهای بسیار مقاوم و گاهی اوقات ضخامت آنها زیاد است بنابراین برای این نوع موها اگر کراتینه ای که برای موی رنگ شده است را استفاده کنید هیچگونه صافی را در موهایتان تجربه نخواهید کرد یا ممکن است ۲۰ یا ۳۰ درصد صاف شوند پس باید کراتینه هایی را انتخاب کنید که برای موی نچرال مناسب هستند که در ادامه تعدادی از بهترین کراتینه های مو برای نچرال را معرفی کرده ایم.

نانو کراتین هونما قهوه تلخ پریمیوم مخصوص موی رنگ

نانو کراتین Coffee Premium یکی از بهترین مارک های کراتین مو ، این محصول قوی ترین درمان کراتینه ۳ مرحله ای است مناسب موهای رنگ و دکلره شده می باشد. رطوبت رسانی بالا انجام داده و حجم مو را کاهش می دهد.

در فرمول این کراتین ترکیبی کاملی از عصاره قهوه گلیکولیک و بیواکتیو کاتیونی دریایی مرتبط با پروتئین گندم و کراتین وجود دارد که به شدت بر روی مو تأثیر می گذارد ، تخلخل را کاهش می دهد ، باعث نرمی و درخشش شده و اسیب مو را درمان میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *